نجات دو فضانورد گرفتار ناسا در فضا / اسپیس‌ایکس جور بویینگ را می‌کشد

نجات دو فضانورد گرفتار ناسا در فضا / اسپیس‌ایکس جور بویینگ را می‌کشد

به گزارش تفریحبار،‌ سانی ویلیامز و بوچ ویلمور فضانوردانی که با فضاپیمای استارلاینر بویینگ به ایستگاه فضایی بین‌المللی رفتند و آنجا گیر افتادند،‌ با فضاپیمای اسپیس‌ایکس به زمین برمی‌گردند.

فضاپیمای بویینگ در این ماموریت با مشکلاتی چون نشت هیدروژن مواجه شد و در نتیجه ناسا ریسک نکرد و تصمیم گرفت استارلاینر را بدون سرنشین به زمین برگرداند و در نتیجه فضانوردان آن در ایستگاه فضایی گیر افتادند.

در ماموریت آینده اسپیس‌ایکس نیک هاگ فضانورد ناسا همراه با الکساندر گوربونف فضانورد روس در اواخر سپتامبر به ایستگاه فضایی سفر می‌کنند. در این میان دو فضانورد دیگر که قرار بود به فضا بروند از ماموریت حذف شدند تا جا برای بازگشت فضانوردان گیر افتاده باز شود.

منبع‌: فاکس نیوز

۵۸۵۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات دو فضانورد گرفتار ناسا در فضا / اسپیس‌ایکس جور بویینگ را می‌کشد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات دو فضانورد گرفتار ناسا در فضا / اسپیس‌ایکس جور بویینگ را می‌کشد"، کلیک کنید.