نخستین مدرسه اوتیسم در کرمانشاه افتتاح شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

نخستین مدرسه اوتیسم در کرمانشاه افتتاح شد - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، عصر شنبه نخستین مدرسه اوتیسم کرمانشاه در محله دولت آباد شهر کرمانشاه با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

این مدرسه خیر ساز برای کودکانی با نیازهای خاص به یاد زنده یاد احمد باباخانی ساخته شده است.

نخستین مدرسه اوتیسم با مساحت ۲ هزار مترمربع و زیربنای یک هزار مترمربع طی سال تحصیلی جدید پذیرای دانش آموزان با نیازهای خاص است.

گفتنی است، همزمان با افتتاح این مدرسه، ۱۳ پروژه آموزشی و ورزشی با زیربنای هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع در چله خدمت در استان کرمانشاه افتتاح شد.

لازم به ذکر است که احداث ۲۲۵ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی با ۶۰۰ کلاس درس و زیربنای ۶۰ هزار مترمربع در حوزه زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی از خدمات سه ساله دولت سید شهیدان خدمت آیت الله رئیسی در این استان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخستین مدرسه اوتیسم در کرمانشاه افتتاح شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخستین مدرسه اوتیسم در کرمانشاه افتتاح شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.