نکات مهم برای خرید و استفاده از چراغ‌های ال ای دی ضد آب

راهنمای بهترین چراغ های ال ای دی بی سیم (ضد آب) استخر

اگر استخر دارید، بدون شک می دانید که یکی از داغ ترین ترندها در دکوراسیون منزل، چراغ های استخر است. درک اینکه چرا وقتی تفاوتی را در نظر می گیرید که چند نور در ظاهر استخر شما ایجاد می کند، ساده است. نورها علاوه بر بهبود دید، مزایای دیگری نیز دارند. به عنوان مثال، از چراغ‌ها می‌توان برای برجسته کردن ویژگی‌های معماری ملک شما استفاده کرد یا برای امنیت آن را روشن کرد.

بازار در نتیجه افزایش تقاضا برای روشنایی استخر گسترش یافته است که برای شما خبر فوق العاده ای است. بنابراین شما یک انتخاب بزرگ دارید که از بین آنها می توانید انتخاب کنید. چراغ های شناور، چراغ های زیر آب و نورافکن هایی وجود دارند که بیش از حد گرم می شوند. شما لامپ های هالوژن، ال ای دی و نور فیبر نوری دارید. وقتی گزینه های زیادی در دسترس است، گیج شدن ساده است. یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات نور و روشنایی در ایران مگا لایت لد میباشد .

ما نتوانستیم تعداد چراغ های استخر را به سه عدد کاهش دهیم. فقط تعداد زیادی از آنها! اما اگر به لامپ های LED بچسبیم کمی ساده تر می شود. ما قبلاً آلارم های استخر بی سیم، دماسنج های بی سیم استخر و حتی یونیزه کننده های استخر خورشیدی را بررسی کرده ایم. در حال حاضر در مورد برترین چراغ های LED بی سیم استخر صحبت خواهیم کرد.

گزینه هایی برای روشنایی استخر

شما تصمیم به خرید مجموعه ای از چراغ های استخر گرفته اید. تبریک می گویم! چندین مورد از آنها وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. منفی؟ اکنون باید انتخاب ها را مرتب کنید. انتخاب نوع نوری که می خواهید از آن استفاده کنید اولین قدم است. در اینجا خلاصه ای از تمام گزینه های شما قبل از شروع ارزیابی خود از چراغ های LED آورده شده است.

رایج ترین نوع نور موجود در بازار در حال حاضر نورپردازی LED است. در درجه اول دو دلیل برای این وجود دارد. اولین مورد این است که آنها انرژی نسبتا کمی مصرف می کنند. یک لامپ رشته ای معادل بیش از 10 درصد انرژی بیشتری نسبت به یک لامپ LED برای کار کردن نیاز دارد. آنها بسیار خنک کار می کنند، که عامل دیگری است. اگر به طور تصادفی یکی را زیر آب لمس کنید، نمی سوزید.

برای آگاهی از قیمت و خرید انواع محصولات نورپردازی از وارد کننده معتبر، بدون واسطه میتوانید با شماره 09124791776 در ارتباط باشید.

لامپ‌های ال‌ای‌دی نسبت به انواع لامپ‌های معمولی با باتری بسیار طولانی‌تر کار می‌کنند، که مزیت دیگری از مصرف کم انرژی آنهاست. یک لامپ LED نیز می تواند برای جابجایی بین رنگ های مختلف طراحی شود. شما فقط می توانید از یک رنگ در هر لامپ با اکثر انواع دیگر لامپ ها استفاده کنید.

قوی ترین نوع چراغ هایی که برای روشنایی استخر استفاده می شود، هالوژن است که از دیرباز استاندارد صنعت بوده است. آنها برای استخرهای بزرگتر ایده آل هستند زیرا هنگامی که آنها گرم شدند، یک منطقه نسبتاً بزرگ را روشن می کنند. با این حال، به دلیل گرم شدن آنها، برای جلوگیری از سوختگی به مسکن مناسب نیاز است.

لامپ های هالوژن توصیه نمی شود زیرا انرژی بیشتری نسبت به لامپ های LED مصرف می کنند. با این وجود، آنها همچنان بهترین گزینه برای چراغ های کاربردی در استخرهای بزرگتر هستند. با این حال، آنها برای دکوراسیون انتخاب بدی هستند. انرژی زیادی مصرف می کنند و طیف رنگی کمی دارند.

یک جایگزین قدیمی برای چراغ های LED، نورپردازی فیبر نوری است. آنها همان نوع نورپردازی ظریف و پر جنب و جوشی را ارائه می دهند که برای لهجه ها و دکوراسیون های کوچک مناسب است. با این حال، هنوز چند عامل وجود دارد که چراغ های LED را به طور کلی ترجیح می دهند. لامپ های فیبر نوری در ابتدا نور را از طریق رشته های نازک با نقاط نوری ریز در انتهای آن ها عبور می دهند. اگرچه جذاب به نظر می رسد، اما در واقع نور زیادی از خود ساطع نمی کند. از آنجایی که بیشتر درخشنده است، گزینه بدی برای روشنایی است.

دوام لامپ های فیبر نوری یکی دیگر از اشکالات آن است. آنها نه تنها باتری ها را سریعتر از LED ها تخلیه می کنند، بلکه سریعتر نیز می سوزند. این بدان معنا نیست که LED ها همیشه به چراغ های فیبر نوری ارجحیت دارند. ال‌ای‌دی‌ها برای اکثر کاربردها نسبت به فیبر نوری برتری دارند، اگرچه فقط در چند مورد قابل استفاده هستند.

انواع چراغ های استخر LED

حتی اگر در مورد چراغ استخر LED تصمیم بگیرید، هنوز گزینه های زیادی وجود دارد. در اینجا لیست مختصری از انواع مختلف چراغ های استخری که ممکن است پیدا کنید آورده شده است.

چراغ‌های زیر آب که همسطح قرار می‌گیرند دقیقاً همان چیزی است که صدا می‌کنند. آنها در برابر دیوار استخر نصب می شوند. نصب این نوع نور مستلزم بریدن قسمت هایی از دیواره های استخر است. بنابراین آنها معمولاً در زمان پر شدن استخر قرار می گیرند. اما برخی از چراغ های هالوژن قدیمی تر را می توان با چراغ های LED امروزی جایگزین کرد. هنگامی که این چراغ ها نصب می شوند، یک منطقه وسیع زیر آب روشن می شود. آنها اغلب برای ایمنی نصب می شوند حتی زمانی که برای زیبایی شناسی استفاده نمی شوند.

از این نظر که بر روی دیوار استخر نصب می‌شوند، چراغ‌های زیر آب روی سطح شبیه به چراغ‌های زیر آب هموار هستند. با این حال، آنها برای نصب روی سطح دیوار ساخته شده اند تا در سوراخ. در نتیجه، آنها نسبت به چراغ های زیر آب، به ویژه برای استخرهای درون زمینی که از قبل وجود دارند، سازگارتر و نصب ساده تر هستند. برخی از آنها را می توان برای زمستان برداشت. آنها می توانند کاربردی، زیبا یا هر دو باشند.

هدف از چراغ های شناور شناور شدن بر روی سطح آب است. آنها در رنگ های مختلف هستند و می توانند به عنوان یک لهجه دائمی یا دکوراسیون موقت استفاده شوند. آنها گزینه ایده آلی برای ایمنی نیستند زیرا به اندازه نورهای زیر آب روشن نیستند. با این حال، آنها تزئینات دوست داشتنی ایجاد می کنند.

خود استخر اغلب هیچ نورافکنی ندارد. در عوض، آنها برای برجسته کردن یک منطقه خاص از حیاط یا استخر شما استفاده می شوند. چاه های صنایع دستی، حوضچه های ماهی، طاق ها و دیگر ویژگی های معماری، همگی می توانند روشن شوند. حتی اگر این چراغ ها در داخل استخر قرار نگیرند، باید در برابر آب مقاوم باشند تا بتوانند باران را تحمل کنند.

نکات مهم برای خرید و استفاده از چراغ‌های ال ای دی ضد آب

ویژگی های چراغ های ال ای دی استخر برای فکر کردن

علاوه بر نوع نور استخری که استفاده می کنید، باید ویژگی های اضافی را نیز بررسی کنید. گنجاندن هر عملکرد اضافی بالقوه چراغ استخر دشوار است. با این حال، چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید در نظر بگیرید.

چراغ‌های LED استخر معمولاً در مورد رنگ‌ها و جلوه‌های دیگر اهداف تزئینی در ذهن دارند. بنابراین باید پیش‌بینی کنید که آن‌ها تا حدودی احساس آرامش کنند. ممکن است استفاده از نور سفید اولیه در محیط های رسمی توصیه شود. با این حال، برای موارد دیگر، به چراغ‌هایی نیاز دارید که رها شوند و اوقات خوبی را سپری کنند. هرچه رنگ ها بیشتر باشد و تغییر دادن آنها ساده تر باشد، بهتر است. سایر چراغ های LED دارای الگوهایی مانند چشمک زدن، تغییر رنگ و موارد دیگر هستند. ممکن است با این قابلیت ها امکانات بیشتری داشته باشید، اما زیاده روی نکنید. پلک زدن بیش از حد میهمانان به جای لبخند زدن باعث تهوع آنها می شود.

نورپردازی با انرژی خورشیدی – نورهای کانونی برای محوطه استخر معمولاً تنها چراغ های خورشیدی هستند. آنها برای چراغ های زیر آب مناسب نیستند. آنها یا با باتری کار می کنند یا با سیم سخت، در این صورت منبع برق اولیه می تواند با انرژی خورشیدی جایگزین شود. یک پنل خورشیدی جذابیت چراغ های شناور را از بین می برد. با این وجود، برخی از چراغ های بادی شناور بزرگتر شارژ خورشیدی را فراهم می کنند. به عبارت ساده، غیر معمول است.

دوام و عمر باتری – اکثر چراغ های ال ای دی استخر برای کار به باتری ها متکی هستند. تفاوت های سازنده و روشنایی در قدرت باتری قابل توجه است. علاوه بر این، می تواند بر اساس دما و سایر متغیرها تغییر کند. در نتیجه، تعریف اینکه چه چیزی عمر باتری “خوب” را تشکیل می دهد، می تواند دشوار باشد. با این حال، اگر باتری حتی یک شب نتواند برق را تامین کند، مشکل دارید. فراتر از آن، تنها متغیر نور است.

در داخل دیوار استخر شما، نصب چراغ ها ساده است. از آهنرباها برای استخرهای روی زمین و استخرهایی با سخت افزار آهن استفاده کنید. اینها به هر سطحی که رسانا باشد می چسبند. از طرف دیگر، هر لامپ دارای دو فنجان مکش در عقب است. اینها را می توان عملاً روی هر دیوار استخری استفاده کرد، اگرچه به اندازه آهنرباها ایمن نیستند. ضمانت تعویض 2-ساله BENWEI همه این موارد را پوشش می‌دهد. آنها همچنین یک 45-روز ضمانت بازگشت پول بدون سؤال ارائه می‌کنند، در صورتی که کافی نباشد. اگر چراغ‌هایتان را دوست ندارید، دوباره بفرستید.

چراغ های شناور استخر

آنها روی سطح استخر شما شناور می شوند و به جای اینکه روی دیوارها نصب شوند، با خوشحالی بالا و پایین می کنند. هر چراغ شامل ده لامپ ال ای دی مجزا است که به شکل فضاپیما قرار گرفته اند. هفت رنگ متمایز در دسترس است، یا می‌توانید بین آنها به طور متناوب تغییر دهید تا ظاهری شبیه به کالیدوسکوپ ایجاد کنید. روشن کردن کل استخر ساده است زیرا نور به تنهایی یا به صورت جفت در دسترس است.

اگرچه اکثر مردم از آن استفاده نمی کنند، اما یک ویژگی جذاب است. برای هر چراغ سه عدد باتری قلمی که در بسته بندی ارائه نشده است مورد نیاز است. مانند همیشه، عمر دقیق باتری به محیط بستگی دارد. با این وجود، اگر به مدت یک ماه هر روز چند ساعت از نور استفاده کنید، دوام خواهد داشت.

چراغ چای LED ضد آب

در مقایسه با دو محصول دیگری که به آنها نگاه کردیم، چراغ‌های چای LED ضد آب کمی ظریف‌تر هستند. آنها واقعاً چراغ های چای هستند و برای ارائه هر نوع نور قابل توجهی مناسب نیستند. علاوه بر این، آنها به طور انحصاری در رنگ سفید ارائه می شوند.

برای شروع، آنها به دلیل رنگ سفیدشان برای تنظیمات رسمی مناسب هستند. برای یک لحظه استخر خود را نادیده بگیرید. برخی از آنها را می توان در یک کاسه آب به عنوان یک میز مرکزی قرار داد. می توان از آنها برای حمام آرامش بخش در وان استفاده کرد. آنها گزینه فوق العاده ای برای زوج ها هستند زیرا به هر شرایطی عشق را اضافه می کنند.

باتری‌های ساعت CR2032 کاملاً غوطه‌ور هستند و خود چراغ‌ها را تامین می‌کنند. طول عمر باتری ها از 48 تا 64 ساعت متغیر است. آنها مدت کمی بیشتر دوام می آورند، اما پس از مدتی کاملا کسل کننده می شوند. با این وجود، شما یک معامله فوق العاده برای قیمت دریافت می کنید.

قیمت لوازم نورپردازی و انواع لامپ ها در وبسایت ترب 

نتیجه گیری نهایی

همانطور که می بینید، هر یک از این چراغ های استخر به طور قابل توجهی منحصر به فرد هستند. در نتیجه، انتخاب “بهترین” نور دشوار است. به عنوان مثال، اگر می خواهید نورپردازی دیواری داشته باشید، مجموعه ای از چراغ های چای کار نمی کنند. بیایید اطلاعاتی را که در مورد هر یک از این کیت ها کشف کرده ایم مرور کنیم. فقط این چراغ ها هستند که ممکن است در بسته ما به عنوان “چراغ های استخر سنتی” شناخته شوند. آنها به دیواره های استخر متصل می شوند تا بتوانید هنگام شنا در شب، کف و کناره ها را ببینید. بهترین بخش این است که آنها با یک کنترل از راه دور برای استفاده آسان ارائه می شوند.

بیشتر گزینه “سرگرم کننده” چراغ های شناور استخر است. آنها به دلیل شکل سرگرم کننده فضاپیما و هفت رنگ، انتخاب فوق العاده ای برای بچه ها هستند. بسته های مغناطیسی دستی تعویض باتری ها را نیز آسان می کند. با این حال، اگر آنها در اعماق آب شناور باشند، با این نورها نمی توانید ته آن را ببینید.

اگر می خواهید واقعاً آرامش داشته باشید، چراغ های چای LED ضد آب گزینه ایده آلی هستند. آنها در واقع فقط چراغ های چای اولیه هستند که هم برای وان حمام و هم برای استخر مناسب هستند. با این حال، آنها برای ایجاد یک فضای آرام یا رمانتیک عالی هستند.

امکانات:

  • در نتیجه شما می توانید تا 92 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنید به لطف افزایش فناوری سازگار با محیط زیست چراغ استخر LED.

مشخصات:

نام محصول

چراغ ال ای دی استخر

قدرت لامپ

18W 25W 35W

انتشار رنگ

سرد سفید / آبی / قرمز / سبز

نوع آیتم

چراغ استخر، چراغ استخر PAR56

بازده نوری لامپ (LM/W)

75

ولتاژ ورودی (V)

AC12V٪ 2fDC12V

دمای کاری (درجه)

-20 – 40

رتبه بندی IP

ای پی 68

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نکات مهم برای خرید و استفاده از چراغ‌های ال ای دی ضد آب" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نکات مهم برای خرید و استفاده از چراغ‌های ال ای دی ضد آب"، کلیک کنید.