هشدار سازمان غذا و دارو درباره «دیسپورت 500 تقلبی»

هشدار سازمان غذا و دارو درباره «دیسپورت 500 تقلبی»

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با استناد به گزارشات مستند، داروی «دیسپورت 500» را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده این فراورده، موضوع را به معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی اطلاع دهند.

به گزارش تفریحبار، همچنین اداره کل دارو سازمان غذا و دارو پیرو نامه های در دو تاریخ متفاوت شرکت داریان سلامت پیوست به مکاتبه شرکت IPSEN از معاونت های غذا و دارو دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور خواسته است در صورت مشاهده فراورد تقلبی Dysport 500 به شماره سری ساخت N23054 با تاریخ تولید 02.2023 و تاریخ انقضاء 01.2025 با make up کشور ترکیه منتسب به شرکت Ipsen اقدام لازم معمول را انجام دهد و نتیجه اقدامات را در اسرع وقت به این اداره کل اعلام کنند.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار سازمان غذا و دارو درباره «دیسپورت 500 تقلبی»" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار سازمان غذا و دارو درباره «دیسپورت 500 تقلبی»"، کلیک کنید.