ورود 120 هزار خودرو به پایانه مرزی پرویز خان در سال جاری

ورود 120 هزار خودرو به پایانه مرزی پرویز خان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری تفریحبار کرمانشاه، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: استان کرمانشاه داری پنج پایانه مرزی است که مبادلات تجاری و مرزی هم در بخش عربی و هم حوزه اقلیم کردستان در حال انجام بوده که طی یازده ماهه سال جاری 6 میلیون و 716 هزار تن کالا از پایانه های مرزی استان کرمانشاه به کشور عراق صادر شده است.

وی افزود: پایانه های مرزی کرمانشاه به لحاظ تجاری و مسافری یکی از گلوگاه های تقویت امور اقتصادی و اشتغال استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: پایانه مرزی پرویزخان به عنوان یک مرز باسابقه و مهم می تواند نقش مهمی در ارتقا و توانمندی بیشتر فضای کسب و کار، اشتغال زایی و رونق کارآفرینی در استان کرمانشاه ایفا کند.

وی تناژ ورودی کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان را در یازده ماهه سال جاری بیش از سه میلیون تن کالا بر شمرد و گفت: این تناژ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 353 درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه افزود: پایانه مرزی پرویزخان در ورود ناوگان حمل و نقل کالا طی یازده ماهه سال جاری 389 درصد افزایش داشته، به نحوی که امسال 120 هزار خودرو وارد این پایانه مرزی شده است.

کهریزی خاطرنشان کرد: یک برنامه منظم برای بررسی مشکلات و مسایل پایانه های مرزی استان برنامه ریزی شده است که با بازدیدهای میدانی بتوانیم نیازمندی های پایانه های مرزهای را شناسایی کرده و نسبت به رفع مشکلات موجود و فراهم کردن بسترهای مناسب اقدام کنیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود 120 هزار خودرو به پایانه مرزی پرویز خان در سال جاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود 120 هزار خودرو به پایانه مرزی پرویز خان در سال جاری"، کلیک کنید.