وضعیت جوی کشور طی روز جاری/حداکثر بارش ها در سیستان و بلوچستان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

وضعیت جوی کشور طی روز جاری/حداکثر بارش ها در سیستان و بلوچستان - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز شنبه 19 اسفند در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و جنوب و روز یکشنبه 20 اسفند در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب شرق، نوار شرقی، غرب سواحل دریای خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی، بارش برف و بارن و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

همچنین دوشنبه 21 اسفند در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب شرق و نوار غربی کشور و سه شنبه 22 اسفند در شمال شرق، شرق، مناطقی از جنوب شرق، مرکز و شرق سواحل دریای خزر بارش رخ می دهد.

همچنین طی روزهای آینده در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است و حداکثر بارش ها امروز شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و فردا یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت جوی کشور طی روز جاری/حداکثر بارش ها در سیستان و بلوچستان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت جوی کشور طی روز جاری/حداکثر بارش ها در سیستان و بلوچستان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.