پاکسازی حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار از انواع نخاله – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

پاکسازی حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار از انواع نخاله - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، هادی صدیقی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 15 با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها است، گفت: برخی رانندگان بی مسیوولیت حمل خاک و نخاله، بدون توجه به توصیه ها و اخطارها، اقدام به تخلیه خاک و نخاله در زمین های رها شده و حاشیه معابر سطح منطقه می کنند که این امر علاوه بر آلوده کردن محیط زیست، باعث ایجاد منظر نامناسب شهری و خلق نقاط بی دفاع شهری می شود.

وی افزود: به همین منظور طرح پاکسازی حاشیه مسیر غرب به شرق و نیز بالعکس بزرگراه شهید نجفی رستگار طی اسفند و فروردین ماه در دستور کار حوزه خدمات شهری قرار گرفت و این محدوده با 160 سرویس خاک و نخاله به حجم 500 متر مکعب پاکسازی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات جمع آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی با هدف حذف زواید و نازیبایی های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر در جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت عبور و مرور شهری استمرار خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد با تلاش های بیشتر بتوانیم شهری زیبا و شاداب را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاکسازی حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار از انواع نخاله – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاکسازی حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار از انواع نخاله – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.