پخش مجموعه مستند «مهمان علی» از شبکه‌های سیما

پخش مجموعه مستند «مهمان علی» از شبکه‌های سیما

به گزارش خبرگزاری تفریحبار،مجموعه مستند «مهمان علی» از تولیدات مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است که به مناسبت برگزاری جشن بزرگ «مهمونی ده کیلومتری» تهیه و چهارشنبه و پنجشبه ۶ و ۷ تیر از شبکه های مختلف سیما پخش می‌شود.

تفریحبار نوشت: این مستند ۶ قسمتی روایتی از ارادت اقشار مختلف به امام علی علیه السلام و مشارکت آنها در برپایی این جشن بزرگ غدیر است.

این مستند ۶ قسمتی با عنوان‌های «موکب کتاب»، «روایت زهرا» و«آقاداماد» به کارگردانی مطهره عدالتخواه و «داش مشتی‌ها»، «بیصداباعلی» و «خیمه غدیر» به کارگردانی حمید شاهمرادی از امروز و در شبکه‌های دو سیما، سه سیما، شبکه افق و شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

۲۲۰۵۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پخش مجموعه مستند «مهمان علی» از شبکه‌های سیما" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پخش مجموعه مستند «مهمان علی» از شبکه‌های سیما"، کلیک کنید.