پلمپ سوله‌های غیرمجاز‌ جمع‌آوری و تفکیک پسماند در منطقه ۱۹ 

اخگرپور در گفت‌وگو با تفریحبار خبر داد: 

پلمپ سوله‌های غیرمجاز‌ جمع‌آوری و تفکیک پسماند در منطقه ۱۹ 

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: تعداد کارگاه‌های پلمپ شده که به طور غیرقانونی به جمع آوری و نگهداری ضایعات و انواع پسماند اقدام می‌کردند، در طول این چند ماه اخیر چیزی حدود ۲۰ سوله غیرمجاز بوده است.

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار، اظهار کرد: منطقه ۱۹ هم در ادامه طرح جمع‌آوری کودکان کار و زباله‌گرد‌ها و پلمپ محل‌های دپوی ضایعات  کار جمع آوری زباله گردها و پلمپ کارگاه‌های غیرمجاز تفیک پسماند را در طول ماه‌های اخیر در دستور کار خود داشته است.

وی تصریح کرد: تا امروز در منطقه ۱۹ پایتخت چیزی نزدیک به ۲۷۰ تن پسماند و ضایعات از زباله‌گردها و اماکن مربوط به نگهداری و دپوی ضایعات جمع آوری کردیم.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ خاطرنشان کرد: تعداد کارگاه‌های پلمپ شده که به طور غیرقانونی به جمع آوری و نگهداری ضایعات و انواع پسماند اقدام می‌کردند، در طول این چند ماه اخیر چیزی حدود ۲۰ سوله غیرمجاز بوده است.

پلمپ ۱۰۰ سوله غیرمجاز جمع آوری پسماند و ضایعات در سنوات گذشته!

اخگرپور در ادامه یادآور شد: در زمان اجرای طرح برخورد و پلمپ کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پسماند در سنوات گذشته چیزی نزدیک به ۱۰۰ سوله غیرمجاز شناسایی، پلمپ و بعضی از آن‌ها هم تخریب شده بود.

وی همچنین تأکید کرد: آماری از سوله‌ها و کارگاه‌های مجاز جمع آوری و تفکیک پسماند که در منطقه ۱۹ فعال هستند ندارم اما کار برخورد با مدیران کارگاه‌های غیرمجاز جمع آوری ضایعات با شدت و قدرت در هر ۵ ناحیه این منطقه ادامه خواهد داشت.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران تصریح کرد: علاوه بر برخورد با زباله‌گردها و پلمپ کارگاه‌های غیرمجاز جمع آوری پسماند، کار ساماندهی و انتقال معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان‌ها به مراکز مربوطه نیز با جدیت دنبال می‌شود. 

اخگرپور با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان تاکید کرد: ما در منطقه ۱۹ مثل سایر مناطق شهر تهران برای حفظ و تأمین سلامت شهروندان و افزایش زیبایی بصری در محله‌های مختلف، با اقدامات ناهنجار مثل جمع آوری غیرمجاز زباله و پسماند مقابله می‌کنیم و خوشبختانه تا کنون همکاری و همراهی شهروندان در این منطقه با شهرداری خوب بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمپ سوله‌های غیرمجاز‌ جمع‌آوری و تفکیک پسماند در منطقه ۱۹ " هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمپ سوله‌های غیرمجاز‌ جمع‌آوری و تفکیک پسماند در منطقه ۱۹ "، کلیک کنید.