پوتین: پایان دادن به درگیری اوکراین از طریق میانجی‌ ها غیرممکن است

پوتین: پایان دادن به درگیری اوکراین از طریق میانجی‌ ها غیرممکن است

به گزارش تفریحبار، رئیس‌جمهور روسیه امروز پنج‌شنبه با بیان اینکه رهبری اوکراین به طور غیرقانونی در قدرت است، تاکید کرد که پایان دادن به درگیری اوکراین از طریق میانجی‌ها غیرممکن است.

به گزارش تفریحبار، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه طی سخنانی به مساله جنگ اوکراین و تلاش‌ها برای حل و فصل آن اشاره کرد. او در بخشی از سخنانش در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای که به میزبانی قزاقستان برگزار شد، به این نکته اشاره کرد که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین که مدت زمان حکمرانی‌اش به پایان رسیده و هنوز انتخاباتی در اوکراین برگزار نشده، دیگر مشروعیت ندارد.»

پوتین در جمع خبرنگاران گفت: رهبری اوکراین به طور غیرقانونی در قدرت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوتین: پایان دادن به درگیری اوکراین از طریق میانجی‌ ها غیرممکن است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوتین: پایان دادن به درگیری اوکراین از طریق میانجی‌ ها غیرممکن است"، کلیک کنید.