پیام تسلیت آیت الله العظمی حسینی زنجانی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان

پیام تسلیت آیت الله العظمی حسینی زنجانی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان

تفریحبار/زنجان در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و هییت همراه ایشان، دفتر آیت الله العظمی حسینی زنجانی با صدور پیامی این حادثه تلخ را تسلیت عرض کرد.

آیت الله العظمی سیدمحمد حسینی زنجانی در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و هییت همراه ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«انّا لله وانّا الیه راجعون»

در روز ولادت امام ریوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر حادثهٔ تلخی که منجر به عروج آسمانی خادم آستان رضوی جناب حجه الاسلام والمسلمین سیّد ابراهیم رییسی، ریاست جمهور و همراهان گرامی ایشان (رحمهم الله تعالی) شد، موجب تاسف و تالم شد. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران، علی الخصوص رهبری انقلاب و خانواده های آن عزیزان و نیز تمامی هم کاران ایشان، از درگاه حقّ متعال برای آن خدمت گزاران مردمی و خستگی ناپذیر رحمت و مغفرت واسعهٔ الهی و برای بازماندگان داغ دار صبر و اجر مسالت دارم.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت آیت الله العظمی حسینی زنجانی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت آیت الله العظمی حسینی زنجانی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان"، کلیک کنید.