چاه آب مزرعه تحقیقاتی جایدشت به مدار تولید بازگشت

چاه آب مزرعه تحقیقاتی جایدشت به مدار تولید بازگشت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد از بازگشت چاه آب مزرعه تحقیقاتی جایدشت به مدار تولید خبر داد.

مهدی رستگاری رییس دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار از پایان عملیات احیاء و رسوب زُدایی چاه آب مزرعه تحقیقاتی جایدشت و شروع آبدهی آن خبر داد.

وی با بیان اینکه بیش از 10 سال دبی چاه آب مزرعه تحقیقاتی جایدشت با مشکل بی آبی مواجه بود، اضافه کرد: پس از انجام مراحل قانونی، اخذ مجوز های لازم و صدور پروانه بهره برداری، احیا و راه اندازی مجدد چاه در دستورکار قرار گرفت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد با بیان اینکه در حال حاضر نیاز آبی مزرعه تحقیقاتی جایدشت از دو حلقه چاه تامین می شود، افزود: به دلیل خشکسالی و برداشت های بی رویه، آبدهی یکی از چاه های تامین آب خشک و از مدار تولید خارج شده بود که با انجام عملیات کف شکنی و تعویض لوله های درون چاهی پروسه عمق بخشی به چاه به منظور دستیابی به دبی قبلی و حسن بهره برداری از آن با موفقیت به پایان رسید و این حلقه چاه مجدداً احیاء و به حلقه توزیع بازگشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چاه آب مزرعه تحقیقاتی جایدشت به مدار تولید بازگشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چاه آب مزرعه تحقیقاتی جایدشت به مدار تولید بازگشت"، کلیک کنید.