کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ ثانیه پایانی بلای جان اطری شد

کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ ثانیه پایانی بلای جان اطری شد

نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف قرقیزستانی از رسیدن به فینال قهرمانی آسیا بازماند.

به گزارش تفریحبار، در ادامه رقابت های 5 وزن دوم و پایانی کشتی آزاد قهرمانی آسیا 2024 در بیشکک قرقیزستان، رضا اطری نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان در سومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل ژوماشبک اولو دارنده مدال برنز جهان از قرقیزستان در حالیکه تا ثانیه پایانی 7 بر 7 پیش بود، روی پل رفت و 4 امتیاز از دست داد تا با نتیجه 11 بر 7 تن به شکست بدهد.

اطری پیش از این ابتدا مقابل کایسی تانابه از ژاپن با نتیجه 4 بر 4 به برتری رسید. او سپس مقابل شریف اف از تاجیکستان با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

حسین ابوذری در 74، امیرحسین فیروزپور در 92 و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم، دیگز نمایندگان ایران در 5 وزن دوم هستند که تا دقایقی دیگر در مرحله نیمه نهایی به مصاف رقبایشان می روند.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ ثانیه پایانی بلای جان اطری شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ ثانیه پایانی بلای جان اطری شد"، کلیک کنید.