کشف ۵ فقره سرقت مشاعات در همدان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

کشف ۵ فقره سرقت مشاعات در همدان - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: نیمه شب گذشته و در حین گشت زنی مأموران کلانتری ۱۲ “مدرس” در کوچه‌های فرعی منتهی به خیابان “پاسداران” شخصی را در حال خروج و در حین انتقال مقادیری اموال سرقتی رؤیت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: مأموران با اقدام به موقع وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که با انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۵ فقره سرقت مشاعات اعتراف و با تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانون، تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ نجفی در پایان افزود: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ۵ فقره سرقت مشاعات در همدان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ۵ فقره سرقت مشاعات در همدان – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.