کمک نقدی 71 میلیارد ریالی هموطنان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

کمک نقدی 71 میلیارد ریالی هموطنان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

رییس سازمان داوطلبان گفت: با گذشت 10 روز از پویش همدلی و مهربانی هلال احمر تا دیروز، کمک های نقدی هموطنان به خانوارهای سیل زده سیستان و بلوچستان به 71 میلیارد ریال رسید.

به گزارش تفریحبار، وحید سلیمی رییس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: پس از گذشت 10 روز از آغاز پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال احمر در تاریخ 13 اسفندماه و با احتساب مبالغ جمع آوری شده از آن تاریخ تا روز سه شنبه 22 اسفندماه جاری، میزان کمک های نقدی هموطنان به خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان به عدد 71 میلیارد و 627 میلیون ریال رسید.

وی افزود: این کمک ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و یا شماره گیری کد دستوری( از طریق سداد) نزد بانک های ملی و مرکزی جمع آوری شده است.

او گفت: پویش «همدلی و مهربانی» با هدف جمع آوری کمک های نقدی به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق اعلام شماره حساب های هلال احمر نزد بانک های مرکزی و ملی از 13 اسفند ماه جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ سلیمی افزود: هموطنان می توانند کمک های نقدی خود به این پویش را به شماره حساب 4101034741666662و شماره کارت 6367957083666235 نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #1*112* واریز کنند.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمک نقدی 71 میلیارد ریالی هموطنان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمک نقدی 71 میلیارد ریالی هموطنان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.