کنگره بزرگداشت سرداران و 12هزار شهید استان تهران برگزار می شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

کنگره بزرگداشت سرداران و 12هزار شهید استان تهران برگزار می شود - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، سردار قربان محمد ولی زاده شامگاه شنبه نیز در جلسه شورای سیاست گذاری کنگره شهدای استان تهران گفت: اولین کنگره ملی بزرگداشت سرداران و 12 هزار شهید استان تهران برگزار می شود، گفت: این کنگره در سال 1403 برگزار می شود از این رو با جلسات متعدد اعضای شورای سیاستگذاری، دبیران و مسیولان کمیته های 17 گانه را تعیین کردیم.

وی گفت: کنگره شهدای استان تهران را پیش رو داریم که به منظور پاسداشت حماسه آفرینی و رشادت های رزمندگان و شهدای ما برگزار می شود. من اعتقاد دارم با توجه به حضور مسیولان در کنگره شهدای برنامه ریزی های انجام گرفته، مراسم کنگره شهدای استان در سطح بهتر و فاخرتر از سایر استان ها برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: این کار متعلق به سپاه نیست، متعلق به استان تهران است و ما باید با عملکردمان بدرخشیم. زمان محدود است و خیلی از رزمندگان از دنیا رفته اند و بعضی از آنها پا به سن گذاشته اند و خیلی از مادران و پدران شهدا نیز از دنیا رفته اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنگره بزرگداشت سرداران و 12هزار شهید استان تهران برگزار می شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنگره بزرگداشت سرداران و 12هزار شهید استان تهران برگزار می شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.