کیفرخواست ۶ عضو شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه صادر شد

کیفرخواست ۶ عضو شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه صادر شد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور کیفرخواست متهمین پرونده اخذ رشوه اعضای شورای شهر سردشت خبرداد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار، ناصر عتباتی با اعلام بیان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری با گزارش مرجع امنیتی مبنی بر اخذ رشوه ۶ عضو شورای شهر سردشت موضوع در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار گرفت و با دستور قضایی و تحقیقات انجام شده تعداد ۹ نفر که ۶ نفر از آن‌ها از اعضای شورای شهر سردشت بودند به جرم رشا و ارتشا تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند.

عتباتی ادامه داد: در تحقیقات مقدماتی در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سردشت مشخص شد که ۶ نفر از اعضای شورای شهر سردشت جمعاً مبلغ ۳۲ هزار دلار از ۳ متهم دیگر رشوه دریافت کرده‌اند و با توجه به گزارش مرجع امنیتی، تحقیقات مقدماتی صورت گرفته، بزه ارتکابی توسط این افراد محرز و پرونده با صدور کیفرخواست به منظور صدور رای به محاکم کیفری دو ارسال شد.

عتباتی افزود: وفق قانون با توجه به صدور کیفرخواست تعلیق متهمین اعلام شده است و مشارالیهم از تاریخ صدور کیفرخواست از عضویت در شورا معلق خواهند بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کیفرخواست ۶ عضو شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه صادر شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کیفرخواست ۶ عضو شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه صادر شد"، کلیک کنید.