گسترش بارش‌های مونسونی به مرکز کشور

گسترش بارش‌های مونسونی به مرکز کشور

به گزارش تفریحبار، برای ۱۰ روز آینده شاهد بالاتر رفتن رطوبت بارش های موسمی خواهیم بود و استان های مرکزی کشور مثل یزد ، اصفهان ، قم و همچنین بخش هایی از استانهای مجاور این استان ها نیز درگیر بارش خواهند شد .

البته بارش ها به شکل پراکنده بوده و همچنان شدت اصلی بارش های موسمی در جنوب و جنوب شرق کشور پیش بینی شده است و در مناطق بالاتر بارش ها به شکل محلی و نقطه ای خواهد بود.

همچنین در نوار شمالی کشور نیز کماکان با وقوع بارش هایی طی این مدت همراه خواهیم بود که البته قابل توجه نبوده و رگباری و محلی پیش بینی شده است.

۴۷۴۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گسترش بارش‌های مونسونی به مرکز کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گسترش بارش‌های مونسونی به مرکز کشور"، کلیک کنید.