۱۰ مدرسه در شهرستان جم افتتاح شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

۱۰ مدرسه در شهرستان جم افتتاح شد - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، ابراهیم احمدی شنبه شب در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان جم گفت: مدرسه میلاد دهمین مدرسه‌ای است که از ابتدای دولت شهید رئیسی در شهرستان جم افتتاح شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر بیان داشت: این مدارس با ۷۸ کلاس درس، در بازه زمانی سه ساله در شهرستان جم ثبت یک رکورد است.

احمدی افزود: مدارس ۱۲ کلاسه کوثر، دهخدا، امام صادق و هنرستان نوآوران، مدارس ۶ کلاسه چاهه، شهید فخری زاده، طوبی، شهید مفتح و شهید پیکر از دیگر مدارسی هستند که به دانش آموزان جمی تقدیم شده است و به زودی مدرسه ۱۸ کلاسه عصمت جم نیز تحویل خواهد شد.

ابراهیم احمدی ضمن تشکر از همراهی استاندار بوشهر در قطار مدرسه سازی بیان داشت: استاندار بوشهر در تهیه بودجه جهت احداث مدارس مجدانه تلاش کردند و با تفاهم نامه‌ها و تخصیص‌های خوبی که به نوسازی مدارس داده شده است همواره همراه ما بوده‌اند و جهادگران مدرسه‌ساز استان بوشهر را یاری کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۰ مدرسه در شهرستان جم افتتاح شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۰ مدرسه در شهرستان جم افتتاح شد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.