همایش رای اولی ها در شهرهای کردستان برگزار می شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

همایش رای اولی ها در شهرهای کردستان برگزار می شود - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

عزت الله طیبی راد، در گفت وگو با خبرنگار تفریحبار اظهار کرد: انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی و نماد مشارکت مردمی در امور سیاسی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی بیان کرد: نقش آموزش و پرورش در عرصه انتخابات و ترغیب به مشارکت در آن پررنگ و ارزشمند است.

طیبی راد با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای برگزاری جشن تکلیف سیاسی است، گفت: همایش رای اولی ها در 16 منطقه آموزش و پرورش کردستان تا 30 بهمن در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشن تکلیف سیاسی برای دانش آموزان پایه دوازدهمی که در انتخابات 11 اسفند به سن قانونی 18 سال تمام می رسند، برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی استان اذعان کرد: تعداد رای اولی های استان کردستان 8 هزار نفر است و 4 هزار و 800 پسر و 3 هزار و 200 دانش آموز دختر رای اولی در مدارس استان کردستان مشغول به تحصیل هستند.

طیبی راد به برگزاری برنامه متمرکز سنندج با حضور 700 دانش آموز دختر و پسر در روزهای 18 و 24 بهمن نیز اشاره کرد و گفت: برنامه های متمرکز سنندج با حضور مسوولان ارشد استان همراه با پخش زنده صداوسیما صورت می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش رای اولی ها در شهرهای کردستان برگزار می شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش رای اولی ها در شهرهای کردستان برگزار می شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.