نظافت مسیر راهپیمایی با 2500 نیروی پاکبان/ توزیع 20 هزار کیسه پارچه ای

نظافت مسیر راهپیمایی با 2500 نیروی پاکبان/ توزیع 20 هزار کیسه پارچه ای

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از نظافت مسیر راهپیمایی 22 بهمن توسط 2500 نیروی پاکبان خبر داد.

به گزارش تفریحبار، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران پیرامون اقدامات  انجام شده در جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد:  پاکسازی مسیر راهپیمایی قبل از شروع مراسم و از صبح دیروز با  1500 نفر نیروی انسانی اعم از نیروی کارگری جمع آوری پسماند تر  و خشک با بیش از 100دستگاه ماشین آلات انجام شد.

وی افزود: از صبح امروز هم 2500 نفر نیروی انسانی با لباس های نارنجی و آبی که به ترتیب جمع آوری زباله تر و زباله خشک و اجرای طرح نوماند را برعهده دارند، فعالیت کرده اند. به طوریکه در حین مراسم هم وظیفه پاکسازی معابر توسط آنها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه 400دستگاه ماشین حمل پسماند در مراسم 22بهمن فعالیت کرده اند، گفت: از این تعداد 200دستگاه خودروی وانت جمع آوری نوماند و 200دستگاه انواع خودرو مکانیزه بوده است، 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، محمدی با بیان اینکه 20هزار کیسه پارچه ای باهدف حذف کیسه پلاستیکی بین شهروندان توزیع شد، ادامه داد: همچنین در مراسم راهپیمایی مراسم 22بهمن، آموزش و اطلاع رسانی در مورد طرح نوماند  با هدف معرفی، آموزش و اطلاع رسانی با حضور آموزش گران ادارات بازیافت مدیریت پسماند در مسیر  اتفاق افتاد. 

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظافت مسیر راهپیمایی با 2500 نیروی پاکبان/ توزیع 20 هزار کیسه پارچه ای" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظافت مسیر راهپیمایی با 2500 نیروی پاکبان/ توزیع 20 هزار کیسه پارچه ای"، کلیک کنید.