بسکتبالیست قزوینی آسمانی شد – تفریحبار

بسکتبالیست قزوینی آسمانی شد - تفریحبار

به گزارش خبرگزاری تفریحبار از قزوین؛ «محمدامین کاظمی» بسکتبالیست نوجوان قزوینی که به همراه تیم بسکتبال رستمی نماینده استان قزوین به قم سفر کرده بود در راه بازگشت و در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

آن طور که در خبرها آمده چند روز پیش تیم بسکتبال رستمی نماینده استان قزوین در مسابقات کشوری که به قم عزیمت کرده بود در قالب 4خودروی سواری از این شهر برمی گردد که در راه بازگشت یکی از خودروها دچار نقص فنی می شود.

در پی این اتفاق خودروی مذکور جهت رفع نقص فنی کنار جاده توقف می کند که در این هنگام یک خودروی پژو 206 که دچار آتش سوزی شده بود با خودروی متوقف شده برخورد و موجب سانحه می شود.

در پی این اتفاق 4 سرنشین این خودرو که بسکتبالیست های قزوینی بودند دچار مصدومیت شده و به کما می روند و پس از چند روز محمدامین کاظمی یکی از این نفرات جان خود را از دست می دهد.

هم اکنون دوتن از آنها پس از بدست آوردن هوشیاری از کما خارج و برای طی مراحل درمانی به بیمارستان های مختلف منتقل شدند و یک نفر دیگر کماکان در حالت کما قرار دارد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بسکتبالیست قزوینی آسمانی شد – تفریحبار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بسکتبالیست قزوینی آسمانی شد – تفریحبار"، کلیک کنید.