تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان اسفندماه

تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان اسفندماه

به گزارش خبرگزاری تفریحبار از قزوین؛ سیدمحمود موسوی، صانع مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به بخشنامه رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در آستانه نیمه شعبان و در راستای تکریم مودیان محترم مالیاتی، مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان اسفندماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: به موجب دستورالعمل صادره سازمان امور مالیاتی کشور، جرایم قابل بخشش مالیات و عوارض هر سال یا دوره مالیاتی برای مودیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط تا پایان بهمن ماه سال جاری اقدام کنند، برای اشخاص حقیقی تا سقف 500میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی تا سقف دو میلیارد تومان، بخشوده می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان اسفندماه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان اسفندماه"، کلیک کنید.