همایش «نقش دولت در تامین مالی آموزش عالی» برگزار می شود

همایش «نقش دولت در تامین مالی آموزش عالی» برگزار می شود

همایش «نقش دولت در تامین مالی آموزش عالی» با رویکرد اجرایی سازی اصل سی ام قانون اساسی در 16 اسفند برگزار می شود.

به گزارش گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار، همایش «نقش دولت در تامین مالی آموزش عالی» زیر نظر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، با رویکرد اجرایی سازی اصل سی ام قانون اساسی به همت دفتر آموزش و فرهنگ این مرکز برگزار می شود. 

محورهای این همایش شامل دولت و تامین مالی آموزش عالی، تامین مالی آموزش عالی از منظر قانونی، تامین آموزش عالی، حکمرانی و اداره دانشگاه و تجارب جهانی تامین مالی آموزش عالی اعلام شده است. 

در این همایش جمعی از نمایندگان مجلس، مدیران اجرایی مرتبط با تامین مالی آموزش عالی، اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و پژوهشگران این حوزه حضور خواهند داشت. 

زمان برگزاری این همایش در چهارشنبه، 16 اسفندماه و در سالن شهید مدرس مرکز پژوهش های مجلس اعلام شده و عناوین مقالات پذیرفته شده نیز در 12 اسفندماه از طریق کانال همایش به آدرس @Hed_financing در پیام رسان بله اطلاع رسانی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش «نقش دولت در تامین مالی آموزش عالی» برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش «نقش دولت در تامین مالی آموزش عالی» برگزار می شود"، کلیک کنید.