11 هزار کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

11 هزار کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) است - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، رضا طوسی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل کارخانه لاستیک بارز ضمن تقدیر از همکاری کارکنان این کارخانه اظهار کرد: در ماه جاری 345 نفر از کارکنان این کارخانه با ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین حامی کودکان ایتام کردستانی شدند.

وی افزود: این تعداد از کارکنان کارخانه لاستیک بارز، حامی 400 کودک یتیم و نیازمند کردستانی شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: همچنین از طرف این کارخانه 42 کیلوگرم گوشت گرم به ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دهگلان در ماه گذشته اهدا شده است.

طوسی خاطرنشان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از طرح های این نهاد است که نیکوکاران می توانند با ثبت نام در این طرح به صورت ماهیانه کمک های خود را به صورت مستقیم به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون 11 هزار کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "11 هزار کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "11 هزار کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.