پالایشگاه تهران خبر سرقت لوله های نفت را تکذیب کرد

پالایشگاه تهران خبر سرقت لوله های نفت را تکذیب کرد

سخنگو شرکت پالایش نفت تهران خبر سرقت لوله های نفتی پالایشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش تفریحبار، شاکر خفایی، اظهار کرد: کلیه تاسیسات و لوله های فرآورده ها و محصولات شرکت پالایش نفت تهران روی زمین بوده و این شرکت لوله نفتی درون زمین (آندر گراند) ندارد.

وی افزود: شرکت پالایش نفت تهران چندی پیش جهت تقویت حریم های حفاظتی، اقدام به احداث دیوار امنیتی کرده که مورد تایید شورای تامین استان نیز قرار گرفته است.

به گفته وی، خبر منعکس شده مربوط به سال های گذشته است که همان موقع با پاسخ گویی سازمان های مربوطه همراه بود. بازنشر آن پس از چند سال و تلاش برای ارتباط این موضوع با شرکت پالایش نفت تهران شایبه برانگیز و مشکوک است.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پالایشگاه تهران خبر سرقت لوله های نفت را تکذیب کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پالایشگاه تهران خبر سرقت لوله های نفت را تکذیب کرد"، کلیک کنید.