پدیده عجیب کورش کمپانی چگونه شکل گرفت؟/ چرا همه این قدر دیر متوجه شدند؟

پدیده عجیب کورش کمپانی چگونه شکل گرفت؟/ چرا همه این قدر دیر متوجه شدند؟

سعید اشتیاقی در گفتگو با خبرگزاری تفریحبار تاکید کرد: قبل از اینکه کوروش کمپانی شاکی خصوصی داشته باشد، خود کسبه ناراضی بودند که چرا جلوی این رفتارها را نمی گیرید. روزی که از وی خواستیم که بیاید و توضیح بدهد، اشان ادعا کرد که من می تونم از مبدا ارزان تر بخرم و این توانمندی را دارم. در ویدیوها هم همین را می گفت و ادعا می کرد من می توانم با این شکل خرید ارزان تر بفروشم اما با همین ماجرا هم دیدیم که ایشان در حال فروش گوشی زیر قیمت است .

وی تاکید کرد: وی هیچ جوازی داشت و ما مغازه وی در چارسو را پلمب کردیم. در زمانی که متوجه شدیم رویه، رویه کلاهبرداری است ما به شش نهاد نظارتی، امنیتی و اجریی نامه زدیم .

او اضافه کرد: ما این موضوع را قبل از اینکه ماجرا رو شود، اطلاع رسانی کردیم.

اشتیاقی مدعی است از سمت اتحادیه در قضیه کوروش کمپانی کوتاهی صورت نگرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پدیده عجیب کورش کمپانی چگونه شکل گرفت؟/ چرا همه این قدر دیر متوجه شدند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پدیده عجیب کورش کمپانی چگونه شکل گرفت؟/ چرا همه این قدر دیر متوجه شدند؟"، کلیک کنید.