باید در بخش حمل و نقل سرمایه گذاری شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

باید در بخش حمل و نقل سرمایه گذاری شود - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، اصغر اسماعیلی در بازدید از یک پایانه باربری شهر زنجان، اظهار کرد: خدمات این اداره کل بخش عظیمی از رانندگان را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با تاکید بر فضاسازی محیطی این پایانه برای رانندگان و کاربران، تاکید کرد: این کار باید با تعامل دوسویه بخش دولتی و خصوصی انجام شود، چراکه این امر نشان می دهد برای رانندگان ارزش قایل هستیم و همین موضوع سبب افزایش بازدهی در این بخش می شود.

اسماعیلی با اشاره به نگهداری مطلوب ساختمان پایانه، ادامه داد: رانندگان باید در محل کار خود احساس آرامش کنند و این امر نیازمند فضاسازی مناسب برای ایجاد فضاهای تفریحی، استراحت، ورزشی و … در داخل پایانه است تا وقتی رانندگان در پایانه منتظر نوبت خود هستند، بتوانند در آرامش باشند.

وی فضاسازی در این پایانه را دربرگیرنده هزینه بالایی ندانست و افزود: وقتی رانندگان در پایانه منتظر نوبت هستند، اگر در فضای مناسبی باشند، ایمنی بار تضمین می شود و بازدهی حوزه افزایش می یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باید در بخش حمل و نقل سرمایه گذاری شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باید در بخش حمل و نقل سرمایه گذاری شود – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.