صحرایی: ماده واحده نقشه راه سه شنبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین تکلیف می شود

در گفت وگوی اختصاصی با تفریحبار؛

صحرایی: ماده واحده نقشه راه سه شنبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین تکلیف می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: بنا داریم سند تحول را اجرا کرده و همینطور موضوع نقشه راه را که الحمدالله ماده واحده آن همین سه شنبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین تکلیف خواهد شد را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری تفریحبار، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که به میزبانی سران قوا در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه مسیر دولت، برنامه همیشگی مان را تداوم خواهیم بخشید، سند تحول را اجرا کرده و به تقویت مدارس دولتی و بهبود کیفیت آموزش و اجرای مصوبه تاثیر سوابق تحصیلی ادامه داده و با قدرت آزمون های استخدامی را پی گیری خواهیم کرد.

وی افزود: همینطور موضوع نقشه راه  را که الحمدالله ماده واحده آن همین سه شنبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین تکلیف خواهد شد را پیگیری خواهیم کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صحرایی: ماده واحده نقشه راه سه شنبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین تکلیف می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صحرایی: ماده واحده نقشه راه سه شنبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین تکلیف می شود"، کلیک کنید.