ببینید/ محمد صلاح؛ ستاره ای رو به افول

ببینید/ محمد صلاح؛ ستاره ای رو به افول

محمد صلاح مشهورترین ستاره جهان عرب و مهاجم تیم لیورپول که حاضر به شرکت در کمپین «همه چشم ها به رفح است»و حمایت از فلسطینیان نشد، اکنون با انتقادات جهانی مواجه شده است.

به گزارش تفریحبار، کانال تلگرامی پارسینTV ویدیویی از بازتاب گسترده کمپین جهانی «همه چشم ها به رفح است» در شبکه کان اسراییل و انتقادات وسیع مردم دنیا از محمد صلاح، سلبریتی که حاضر به حمایت از فلسطینیان نشد را منتشر کرده است. در این ویدیو خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی می گوید: در روزهای اخیر، کمپین بزرگ جهانی در رابطه با موضوع رفح به راه افتاده، کمپین جهانی «همه چشم ها به رفح است»؛ ده ها میلیون نفر و همچنین افراد مشهور جهان عرب علاوه بر سایر دنیا در این کمپین شرکت کردند.

محمد صلاح قبلا هم به خاطر جشن گرفتن در کریسمس مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته بود!

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ببینید/ محمد صلاح؛ ستاره ای رو به افول" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ببینید/ محمد صلاح؛ ستاره ای رو به افول"، کلیک کنید.