رصد عملیات بازرسی مقر منافقین در فرانسه به طور زنده توسط ایران – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

رصد عملیات بازرسی مقر منافقین در فرانسه به طور زنده توسط ایران - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به اقدام پلیس فرانسه علیه مقر گروهک تروریستی منافقین در این کشور واکنش نشان داد.

وی نوشت: «از حمله پلیس فرانسه به مقر اصلی گروهک تروریستی منافقین، بازرسی کامل مقر، بازداشت سه نفر از اعضای گروهک و پلمب این مقر، استقبال می کنیم؛ این عملیات به طور زنده توسط ایران رصد می شد؛ هیچ مکان امنی برای تروریست ها باقی نخواهیم گذاشت.»

در جریان حمله روز گذشته پلیس فرانسه به مقر گروهک تروریستی منافقین در پاریس، 3 نفر از اعضای این گروهک بازداشت شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رصد عملیات بازرسی مقر منافقین در فرانسه به طور زنده توسط ایران – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رصد عملیات بازرسی مقر منافقین در فرانسه به طور زنده توسط ایران – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.