۶۷.۶ دهم درصد آرای سیستان و بلوچستان در حمایت از رییس جمهور منتخب – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

۶۷.۶ دهم درصد آرای سیستان و بلوچستان در حمایت از رییس جمهور منتخب - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تفریحبار، عباس ابراهیمی پیش از ظهر امروز شنبه، در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: ۹۶۹ هزار و ۱۶۲ نفر از واجدان شرایط رأی دادن در استان در دومین دور چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در پانزدهم تیر ۱۴۰۳ شرکت کردند که این میزان، نسبت به دور اول افزایشی قابل توجه دارد.

وی ادامه داد: براساس بررسی‌ها و گزارش‌ها، مسعود پزشکیان ۶۷.۶ دهم درصد و سعید جلیلی ۳۱ درصد از مجموع آرا را در این دور از انتخابات در سیستان و بلوچستان کسب کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۱.۴ دهم درصد آرا نیز در دور دوم انتخابات در این استان باطله بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۶۷.۶ دهم درصد آرای سیستان و بلوچستان در حمایت از رییس جمهور منتخب – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۶۷.۶ دهم درصد آرای سیستان و بلوچستان در حمایت از رییس جمهور منتخب – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.