مصدومیت ۲ نفر در پی انفجار کپسول گاز در خرمدره

مصدومیت ۲ نفر در پی انفجار کپسول گاز در خرمدره

تفریحبار/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: در پی انفجار کسپول گاز در شهرستان خرم‌دره، ۲ آقا مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با تفریحبار، در رابطه با حادثه انفجار کپسول، اظهار کرد: در پی اعلام انفجار کسپول در ساعت ۱۷:۵۴ بعدازظهر (یک‌شنبه ۱۸ شهریور) در مجتمع زاهد شهرستان خرم‌دره، ۲ کد آمبولانس خرم‌دره ۱ و ۲ به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۲ آقای خرم‌دره‌ای بر اثر انفجار کسپول گاز خبر داد و افزود: آقای ۴۰ ساله دچار ۷۰ درصد سوختگی شده و آقای ۲۱ ساله که به نجات او رفته بود از لحاظ تنفسی دچار آسیب شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: مصدومان برای دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

تقی‌لو در رابطه با ماموریت‌ هوایی اورژانس زنجان، خاطرنشان کرد: همچنین در پی تماس سوپروایزر بیمارستان شهدای طارم در ساعت ۱۵:۴۰ مبنی بر کاهش سطح هوشیاری آقای ۸۱ ساله و درخواست اعزام بالگرد و در نتیجه گرفتن پذیرش از مرکز استان و هماهنگی‌های لازم، توسط بالگرد اورژانس جهت انجام اقدامات تکمیلی درمان، به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شد.

پایان خبر تفریحبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت ۲ نفر در پی انفجار کپسول گاز در خرمدره" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت ۲ نفر در پی انفجار کپسول گاز در خرمدره"، کلیک کنید.