الهامی از هدایت نساجی استعفا کرد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

الهامی از هدایت نساجی استعفا کرد - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، تیم‌های فوتبال نساجی و چادرملو در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر شنبه شب ۲۴ شهریور در ورزشگاه شهید نصیری یزد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود چادرملو به پایان رسید تا نساجی متحمل سومین شکست فصل خود شود و با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول بایستد.

پس از این بازی، ساکت الهامی سرمربی نساجی از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد، باشگاه نساجی هنوز درباره استعفای الهامی واکنشی نشان نداده است و باید دید مدیران این باشگاه با استعفای سرمربی تیم خود موافقت خواهند کرد یا خیر.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "الهامی از هدایت نساجی استعفا کرد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "الهامی از هدایت نساجی استعفا کرد – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.