هوندا آکورد ۲۰۲۵ با قیمتی کمتر از چینی‌های بازار ایران

امیرمسعود عابدین_ هوندا آکورد جدید در ۶ تریم و با افزایش قیمت جزئی نسبت به مدل پیشین، به بازار آمد. تمام‌تریم های آکورد در مقایسه با مدل سال گذشته، بین ۴۰۰ تا ۷۶۰ دلار افزایش قیمت داشته‌اند. دریچه‌های تهویه مطبوع عقب و درگاه‌های USB-C بیشتر، اکنون در سراسر مدل‌ها به‌صورت استاندارد نصب هستند.

هوندا در تریم پایه LX با موتور ۱٫۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ، آن را به‌عنوان یک آکورد اسپرت با تریم مشکی برای درها، آینه‌ها، ستون‌های B و رینگ‌های ۱۷ اینچی معرفی می‌کند. گرم‌کن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده در ۱۰ جهت و مونروف، از جمله امکانات این تریم هستند. قیمت‌تریم LX از ۲۹۳۹۰ دلار (یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.

هوندا آکورد ۲۰۲۵ با قیمتی کمتر از چینی‌های بازار ایران / عکس

یک‌تریم جدید به نام SE برای آکورد قابل سفارش است. آکورد SE به‌عنوان جایگزینی برای تریم EX، قیمتی ۳۱۶۵۵ دلاری (یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان) دارد. ارزان‌ترین مدل هیبریدی آکورد با قیمت ۳۴۷۵۰ دلار (دو میلیارد تومان) عرضه می‌شود.

هوندا آکورد ۲۰۲۵ با قیمتی کمتر از چینی‌های بازار ایران / عکس

نسخه هیبریدی، موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با سیستم دو موتوره هوندا را در اختیار شما قرار می‌دهد. این پیشرانه ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۳۴ نیوتون متر گشتاور دارد. موتورهای الکتریکی آکورد در رفت‌وآمدهای روزانه، بسیار بهتر از آنچه اعداد نشان می‌دهند، عمل می‌کنند.

آکورد هیبریدی تنها راه برای دسترسی به صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۲٫۳ اینچی و سایر ویژگی‌ها مانند صندلی‌های چرمی، شارژر بی‌سیم و بسیاری موارد دیگر است. هوندا می‌گوید بیش از ۵۰ درصد از فروش آکورد متعلق به تریم های هیبریدی است.

منبع: motor۱

۵۸۳۲۲

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوندا آکورد ۲۰۲۵ با قیمتی کمتر از چینی‌های بازار ایران" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوندا آکورد ۲۰۲۵ با قیمتی کمتر از چینی‌های بازار ایران"، کلیک کنید.