صدور احکام سبز بجای احکام قهری در دیواندره ستودنی است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

صدور احکام سبز بجای احکام قهری در دیواندره ستودنی است - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، اقبال حمیدی بیان کرد: آرای جایگزین حبس به‌طور معمول برای جرایم سبک و کسانی که سابقه کیفری ندارند، صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: از آنجائیکه احکام سبز به‌دلیل جذابیتی که دارند، بیشتر در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند، به صورت غیرمستقیم فرهنگ و آگاهی‌های زیست محیطی در جامعه را بالا خواهند برد.

رئیس محیط زیست کردستان تصریح کرد: بنا بر ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی امکان صدور احکام جایگزین حبس و استفاده از خدمات عام‌المنفعه از جانب متهمان به جای مجازات حبس وجود دارد که استفاده از چنین امکان قانونی، تعامل و همکاری دستگاه قضائی و مسئولان حوزه محیط زیست و منابع طبیعی را می‌طلبد.

حمیدی از قضات دیواندره در راستای صدور و اجرای احکام سبز، تعامل و همکاری فی مابین محیط زیست و دادگستری شهرستان دیواندره را قابل تحسین خواند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور احکام سبز بجای احکام قهری در دیواندره ستودنی است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور احکام سبز بجای احکام قهری در دیواندره ستودنی است – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.