جریمه میلیاردی برای ثبت نکردن شکر در سامانه جامع انبارها در صحنه 

جریمه میلیاردی برای ثبت نکردن شکر در سامانه جامع انبارها در صحنه 

به گزارش خبرنگار تفریحبار از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی قهرمان شاهی، اظهار کرد: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان صحنه به پرونده ثبت نکردن ۲۶۴ هزار کیلوگرم شکر به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در سامانه جامع انبارها رسیدگی کرد.

وی افزود: این شعبه پس از بررسی مستندات و برای ثبت نکردن عمدی کالاها در سامانه جامع انبارها و موجود نبودن کالا در انبار، تخلف انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی، معادل ۲ برابر ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: بازرسان اداره صمت، جهاد کشاورزی و پلیس اقتصادی شهرستان صحنه، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جریمه میلیاردی برای ثبت نکردن شکر در سامانه جامع انبارها در صحنه " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جریمه میلیاردی برای ثبت نکردن شکر در سامانه جامع انبارها در صحنه "، کلیک کنید.