ضبط ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در ارومیه – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

ضبط ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در ارومیه - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، حسین نجف زاده در این زمینه افزود: پرونده قاچاق ۲ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط مخزن سوخت به عنوان وسیله جرم و سوخت کشف شده متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت محکوم کرد.

به گفته نجف زاده شعبه همچنین حکم به پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از بابت حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت بار در مسیر سلماس به ارومیه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگ زارش مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضبط ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در ارومیه – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضبط ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در ارومیه – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.