نمازگزاران مشهدی به جبهه مقاومت حدود ۲۰۰ میلیون تومان کمک کردند – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

نمازگزاران مشهدی به جبهه مقاومت حدود ۲۰۰ میلیون تومان کمک کردند - خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تفریحبار، حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: در لبیک به فرمایش مهم آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب برای کمک به مردم جنگ زده غزه و لبنان به تازگی در گروه پیام رسان داخلی برای مؤمنان و نمازگزاران مسجد فراخوان عمومی اعلام شد که نمازگزاران این مسجد حدود ۲۰۰ میلیون تومان به جبهه مقاومت کمک کردند.

امام جماعت مسجد جامع رضوی کوی طلاب مشهد مقدس افزود: در همین رابطه یکی از نمازگزاران مسجد جامع رضوی کوی طلاب مشهد مقدس که از برادران مهاجر افغانستانی مقیم مشهد است مبلغ بیش از ۸۰۰ دلار نقد به مردم مظلوم فلسطین و لبنان کمک کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمازگزاران مشهدی به جبهه مقاومت حدود ۲۰۰ میلیون تومان کمک کردند – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمازگزاران مشهدی به جبهه مقاومت حدود ۲۰۰ میلیون تومان کمک کردند – خبرگزاری تفریحبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.