پهپاد به جای جنگنده/ عقرب غول‌پیکر در آسمان دیده شد

به گزارش تفریحبار، عقرب دو دُم چینی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از سال ۲۰۲۱ به شکل عملیاتی به ارتش ملحق شد. این پهپاد برای حمل حجم بالایی از سلاح طراحی شده است و در عکسی که از آن در فضای مجازی منتشر شده به خوبی می‌توان این امر را مشاهده کرد.

پهپاد یا جنگنده، قدرتنمایی عقرب دو دُم در آسمان / عکس

در این عکس TB-۰۰۱ را در آسمان می‌بینیم در حالی که ۱۲ موشک هوا به زمین را با خود حمل می‌کند. این پهپاد که با طراحی دو شاخه خاص دمش ظاهری متفاوت پیدا کرده است، با مداومت پروازی ۳۵ ساعت بردی حدود ۸ هزار کیلومتر دارد.

بیشینه وزن برخاستن این پهپاد ۳ هزار کیلوگرم است و می‌تواند تا ارتفاع ۱۰ کیلومتری اوج بگیرد. در این گزارش بیشتر درباره این پهپاد چینی بخوانید.

۵۸۵۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پهپاد به جای جنگنده/ عقرب غول‌پیکر در آسمان دیده شد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پهپاد به جای جنگنده/ عقرب غول‌پیکر در آسمان دیده شد"، کلیک کنید.